Ke Kenduri

 Assalamualaikum & Hye uolls :)

ehh ehh , blog ni sudah busuk dan berhabuk dan berdebu dan bersawang nampaknyaa . yelahhh , dah hampir setahun ditinggalkan , tidak dimandi dan dikemas *tipuuu* . sabar seminit okay . let me settle this . fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *tiup bau busuk , habuk serta sawang like a boss* ehemmmmm . kan dah comeyy omey dahhh :) okayy lets get started . acenii , bukan sengaja nak biarkan blog ni . ada jugak rasa rindu *jujur* tapi nak buat macam mana . mungkin busy kot . yelahh . dengan exam lagi kann . so di kesempatan cuti seminggu lebih ni , tetiba rasa rajin sikit nak update . hehe even tinggal lagi berapa jam jaa nak balik kolej dahh *tepis airmata :')* btw , aku cuti start 31January sampai 11February k . and 11February tuu harini aaaa $#!^ >.< okayy , tamat sudah muqaddimah aku yang panjang lebar ni *senyum ikhlas*

okayy sambung ! sekarang ni musim cuti sempena CNY kannn . so mesti ada kenduri kannn . aa salah satu kenduri tu , kenduri sepupu aku . hihi memandangkan sepupu yang nak kahwin ni the first , mesti laa eksaited dia terlebih kann semua orang . so sehari sebelum kenduri pun family aku dah pergi tolong-tolong apa yang patut . tapi xdak apa yang berat sangat sebab catering dah settlekan banyak benda . yelahh , dunia dah maju kan . semalam , kenduri sebelah pengantin perempuan and harini sebelah pengantin lelaki . sekarang , jom pakat lawan scroll k . let the pics speak :)


. a day before .
ini dengan angah aku . haha xdak kerja kann :P

. hari ini .
sementara tunggu marhaban start :)

time ni tengah marhaban .
ehh , tak start lagi kot . beberapa minit sebelum start :P
. di dewan .
this little hotchick nama dia Aimi . 

ini abang macho nama dia Muhaimin .
mula-2 kemain susah lagi dia nak senyum .
tapi bila dapat kat aku , hahhh comel jaa dia senyum :)

ada lagi yang tak cukup ni .
ramaaii lagi >.<

again .
with ngangahhh :D

The Three Sisters ♥
hihi macam mana pun mesti ada jugakk 

bersama makcik-makcik .
sembang apa tahh .
aku sembang dengan angah jaa XD

The Three Sisters w/ Abang Macho .
see kan dah cakap dia ni payah senyum .
tapi stay cute macam aku #ehh :P

ahaaa , ni lahh parents Abang macho tadi .
makcik n pakcik

Makngah Ani w/ angah ngangahhh :)

le big family .
mana ramai punn kan -.-

akhirnyaaaa setelah penat menunggu .
pengantin baru sampai .

#2

#3

#4

#5


le Family .
tak cukup lagi 2 family .
sudah pulangg


spot the difference .
haha cari cari :)

. nak jugak menyibuk .
thats all for today's lesson . thanx uolls . take care , Assalamualaikum :)

No comments: