Hari Ini

Assalamualaikum & Hye reader(s)

seperti title post , nak bercerita pasal hari ini . nothing special pun harini . just macam hari-hari sebelumnya . buat perkara yang sama . pergi kelas , turun riadah , and sembang dengan kawan-kawan . tapi ada sesuatu yang tak pernah aku buat lagi *seingat aku lahh* , aku dah buat harini . haisyyy -.- 

benda apa yang aku buat ? haha takdak apa yang special pun , just tak bawak kunci bilik jaa . repeat , TAK BAWAK KUNCI BILIK -.- nampak macam benda simple jaa kan tapi aku yang nak tension lebih-lebih . kalau uolss semua jadi aku , for sure akan tension jugak *muka yakin tahap 8* 

sebab ? hmm sebab harini tahap mengantuk aku dah melebih . so class last before gap tengah hari tadi class amali SainsKomputer . agak seronok dan teruja nak habiskan kelas cepat-cepat and balik tidur . tapi malangnyaaaaaaa , puan masuk lambat sikit . aaa dah rugi sikit masa tidur aku -.- lepas dah dapat module project yang kena buat tu , aku pun dengan pantas kelajuan kilat cepat-cepat follow steps and dalam masa sejam semua dah settle . as always , aku student first yang keluar time class amali . haha nak buat macam mana , aku lebih fikirkan nak balik tidur dari nak fikirkan benda lain :P lagipun , class pukul 2 ada kuiz . so aku plan nak selak buku sikit before solat zohor .

nak dijadikan cerita , entah kenapalah malang sangat harini . bila dah eksaited cari kunci bilik , aku pulak yang xbawak . hmmm mungkin sebab semalam aku tidur lambat agaknya . bila bangun tidur jea dah rasa pening . entahlah kenapa . nota untuk kuliah kimia pagi tadi pun aku tertinggal jugak -.- haihhhhhh pelik . tak payah nak fikir pelik sangat okay . sekarang fikir macam mana nak masuk bilik aku tanpa kunci ? memang tak boleh lahh kan . so , aku tekad nak tidur jea kat depan pintu bilik tu . haha nampak kesian takk ?? *muka kesian tahap 8* penat jugak lahh tunggu roomate aku balik . start 1215 sampai lahhh jam 1300 . gilaaa , 45minit tu aku dah boleh mimpi sampai Istanbul and sempat berlakon dengan Tomok lagi tau *ehh :3

haha lepastu , dah boleh masuk bilik kennnnn , memang ahh aku bantai tidur jugak . sampai 1335 kot . dah bangun , baru nak menggelabah sebab tak solat lagi n dah agak lewat nak pergi kelas . hoho tapi masa aku sampai kelas tadi puan xdak dalam kelas pun . entahlahh kemana . so aku jawab jelahh test yang puan dah sediakan kat meja depan tuuu . okayy , tamatlahh sudah 20% peristiwa hidup aku harini . sekian , terima kasih . tc uolls , assalamualaikum :)

p/s : awak yang saya sayang , kalau tak harini baju kita sama tau . dari semalam saya dah plan nak pakai baju tu . tapi pagi tadi before bersiap , saya tukar fikiran . dapat rasa akan sama dengan awak . dan betul sangkaan saya :') saya tahu , awak pun taknak baju sama colour dengan saya kan ? hmm sokay awak , saya faham . saya akan cuba sebaik mungkin macam yang saya dah janji . assalamualaikum , saya sayang awak

No comments: