its been a while :)

Assalamualaikum & Hye reader(s)

setelah sekian lamaaaa tak update blog , so harini tetiba aku dikurniakan sifat rajin terlebih sedikit nak update . hihi bukan apa , sejak dashboard dah tukar kepada yang baru ni , aku terus tak ada semangat nak update . amboii ayat :P hihi yelahhh , dashboard baru ni serabutkan otak aku jea . hmm bila tengah rajin jea nak update , mood mesti hilang lepas tengok dashboard baru ni . ish ishhh , panjang sungguh membebel -.-

okayy sekarang , memandangkan aku tengah free sebab class cancel dari jam1100 tadi dan sementara tunggu baju siap dibasuh oleh mesin , meh siniii aku nak story pasal sabtu minggu lepas , 22September2012 . macam-2 jadi haritu even aku tak kemana pun , stay kat kolej jea . haritu kat kolej ada buat pertandingan memasak and pertandingan bola jaring berkain batik/pelikat *betul ke aku eja ? -.-* tapiii , pertandingan memasak jea aku tengok sebab roomates n orang-2 kampung sebelah masuk pertandingan tu . hihi 

Professional chef from Klate .
hihi orang kampung sebelah nii :P

lina ibu tiri ke-2 w/ orang kampung sebelah

Chef orang kampung sebelah from Langkawi w/ mok tiri pertama :)
khusyuk gilosss -.-

orang-orang kampung sebelah
cik ikah w/ cik ton

done masak mee goreng . not bad laaaaaaa
*sedap :P

roomatesku bersama-sama orang-2 kampung sebelah . roomate aku lagi sorang xdak dalam ni
*thanx Tokdeen for this picture :)

born to be a winner :)
hihi even 2nd place , bravo u olls

acehhh , aku laa leader kan . sebab aku ada kat situ bagi semangat sampai team ni boleh dapat 2nd place
*acehhhh perasan sikit . nak nama jugakk :P

ni resepi last . kena buat dessert . sedap k sedaaaapppp .
slrrrrpppppp :P

aaannnnnddddddddddddd pada hari yang sama , ada majlis pertunangan along aku . hihi tapi gambar xbanyak punnnnn -.- so ni jela yang aku letak kat sini

along w/ her fiance

hantaran :)

THIS ! comel kan cupcakes ni ? hihi hantaran jugak nii

one big familyyyyyy 
andddd lagi satu . pada hari yang sama dapat tau PuanSiti kena serang appendix . huwaaaaa >.< xbest kot class amali tutorial kuliah SainsKomp tanpa PuanSiti . sekarang pun PuanSiti still mc . sampai 3Oktober kot . semoga PuanSiti cepat sembuh dan diberikan kekuatan . hihi S2K2 sayaaaangggg PuanSiti :*

okayy class , thats all for today . kbye


No comments: