Riang Ria Raya ♥

Assalamualaikum & Hye reader(s)

apa khabar semua ? best tak raya ? baju raya warna apa ? puas dah makan kuih raya ? perut dah buncit dengan ketupat lemang raya ? and last but not least , dah timbang berat badan raya ? HAHAHA :D mesti xberani nak timbang kan ? tapi aku dah timbang semalam . 50kg -.- hope lepas masuk kolej nanti boleh turun berat aku . amiin . so , acano korg punya raya ? raya pertama , kedua , ketiga ?

okayy . memandangkan harini dah raya ke-4 , sangat banyak status update di Facebook , Twitter dan blog update pasal raya . penat aku tengok . tapi aku baca jugakk semuaaa . hihi :P daaannn aku sorg jaa rasanya yang xupdate apa-2 pasal raya *tipu . err , update blog belum . sebab harini jaa sempat nak update kann . cukup muqaddimah yang panjang lebar , jom cepat aku nak start cerita :)

tahun ni , aku balik kampung kat Sungai Petani sehari sebelum raya . walaupun at first , aku xtau raya hari apa . yang aku tau , 1syawal dah boleh raya . haha teruk sungguh -.- raya pertama lepas semua habis solat raya , pergi Giant , then balik cepat-2 sebab family PakLang dah sampai , then layan tetamu yang datang , then makan-2 n solat zohor , then ziarah kubur tok tokwan dll *aku xtau kubur sapa lagi , then sambung raya rumah sepupu sepapat , then layan kawan-2 aku yang datang beraya .

brownn colour ini tahun :)

agenda bila fitting room kosong . HAHA 

along dan m.jang akuuuu .

part time model untuk promote kobis .

ni pulakk part time model promote sayur .

yang ni , errr yang niii -.- owner blog ni . hihi :P

kamilahh *drumroll*
THE THREE SISTERS ! ♥
haha done first day raya . 2nd day tak kemana sangat .  raya ke-3 , lepas bangun tidur sarapan then angah ajak cuci kereta . perghh best kot . lama aku xberpeluh sampai macam tu sekali . rasa macam dah marathon pusing kampung dahhhh :P lepas siap cuci kereta ibu aku n pakcik , then mandi siap-2 nak ke open houuuuuuuuse . so ini gambar 3rd day raya :)

this budak comel nama dia Aimi ♥

ada jugakk budak-2 kecik nak enterframe -.-

again , TheThreeSisters ♥

can can can candid timeeee :)

Z to the Y to the X ♥

*background sound*
"Aimi buat muka busukkkkk "

*background sound*
" Aimi tunjuk muka geram sikittt "

WE love You . yes , YOU :D

Laksa SP mariiiii . nak nak nak ??

buat macam rumah sendiri k . so , lepas makan kena basuh pinggan k :)

w/ Pak Cik akuuu . Abah kepada Aimi 

tengok kucing gemok yang sombong ni . geram akuu


Big Family ? :D

lagii , TheThreeSisters ♥♥
lepas balik dari open houuuuse , angkat barang masuk kereta lepastu gerak balik kulim . aku dengan angah jea . before sampai rumah , lepak SR dulu then lepas maghrib beli barang sikit and balikkkk :)

se se se sedapnyewwwww ♥

pleaseee try this at home :P


ngangahhhhhhh ♥

okayy dah habis pun . first time gerak dari SP ke Kulim amik masa dekat 2jam . kereta banyaaaakk sangat -.- pastu sampai rumah pun dah pukul berapa . memang letih sangaatt . sekarang pun dah letih dan mengantuk . kbyeeeee :P

Salam Aidilfitri buat semua yang sambut :) 
Mohon kemaafan andai ada tersalah bicara , tersilap mengata :P

No comments: