Esok UPS !


Assalamualaikum & Hye reader(s)

dah seminggu tak update blog kan . bukan takdak story , tapi malas nak update . HAHA semua haruslah sedia maklum dengan perangai malas aku ni . dan harini , pagi yang indah ini , tiba-2 aku terasa gatal tangan nak update kan . rindu lahh pulak dengan blog biru aku nii even aku dah rasa bosan tengok diaa *ooopss :X 



okayy , motif aku update ni sebab nak cakap pasal UPS . err bukan UPSR tauu -.- (usha sini , perenggan dua baris dua ) dahh tau UPS tu apa ? kalau xtauu , klik link tu okay . kalau still xtahuu , pleaseee cari translator untuk translate ke bahasa yg korg boleh faham k . hihi okayy sambung . memandangkan esok dah UPS , so aku dengan kawan aku siKecil Farah pergi jalan-2 nak usha tempat duduk masa exam nanti . carii carii carii ,then dah jumpaaaaa . excited dah jumpa . tapi bila tengok tempat duduk , aku duduk baris dua dari depan okay -.- BARIS DUA DARI DEPAN !! seriouss tension gilaaa . nanti masa exam sure aku xboleh cangak usha orang depan kanan kiri aku buat apa time xdak idea . err , bukan meniru okay -.- jangan ingat aku ni jahat sangat . hihi :P ehh , lupa pulak . esok exam BI and Chemistry ♥



so , lagi sekali aku mohon doakan kejayaan aku , Haidatul Nadihah Bt Muhammed Anas dan semuaaa students KMK dapat result cemerlang gemilang terbilang . InsyaAllah 4.0Flat . amiin


NOTA KAKI UNTUK FARAH :

Blog yang aku cakap nak buat tu , dah selamat siap . So , pandai-2 laa cari ye :)

No comments: