welcome Ramadhan ♥

Assalamualaikum & Hye reader(s)

haha aku rasa ramai dah kawan-2 yang baca status update di FB , Twitter dan entry Blog pasal Ramadhan kan ? disebabkan itu , aku pun rasa nak update jugakkkk pasal Ramadhan okay . tolong jangan rasa annoying sebab aku tengah rasa sangat semangat dan sangat pulun nak update blog ni . hewhewhew :3 so , mehh sini mehhh baca sampai habis okayyy sayang-2 sekalian ? :)

secara jujurnya , sekarang aku sangat happy dan bersyukur sebab Ramadhan yang sangat aku rindu ni sempat lagi  aku date dengan dia . insyaAllah cukup sebulan :) esok hari first . terbayang-bayang makanan untuk sahur esok . hihi terasa lapar pulakk perut aku nii -.- ehmm esok kan , hari first puasa . sempat sahur dengan family . tapi tak sempat berbuka dengan family sama-2 :') serious sedihh okayy sedih T___T banyak kelainan Ramadhan tahun ni berbanding tahun lepas . dulu makan sahur dan berbuka ada disediakan , boleh fly balik berbuka kat rumah dengan family tiap minggu . tapi sekarang , makan sahur dan berbuka dah kena settle sendiri dan yang paling penting , budjet sendiri okayyyyy >.< paling sedih , no more chance nk berbuka dengan family . yelahhh , boleh balik rumah punn just sebulan sekali . memang stress kalau nak fikirkan bab tu . tapi tapi tapi , tu semua dugaan hidup jea . terima dengan redha okayy hyda ? *kuatkan semangat (': 

daaannnn dalam bulan Ramadhan yang penuh rahmat ni , student-2 matrik kena struggle untuk UPS lagi 2minggu . semoga semuanya berjalan lancar dan masing-2 dapat menjawab dengan tenang :) impian 4Flat insyaAllah menjadi milik kita . teruskan usaha , jangan putus asa . goodluck semuaaaa .


Salam Ramadhan ♥

No comments: