SainsKomputer .

Assalamualaikum & Hye reader(s)

harini kann , hari Ahad . dan subjek pertama harini subjek SainsComputer Amali (SCA) . subjek yang best okayyy sebab boleh online time kelas . HAHAHA lecturer pun best . hihi macam nak bodek pulakk kan :P tapi ini serious okayyy . subjek ni kira boleh santai habiss laa . dalam kelas SCA ni , assignment diberi dan student kena siapkan . sebelum ni , assignment GIMP dan Anima8or dahhhh aku siapkan . tapi tapi -.- xtau lahh markah acano kann . hope dapat tinggi lahh kan . err , dah laa first time buat , dah harapkan markah yang tertinggi pulak kan . tapi , tak salah kan . memang bagus pun mengharapkan sesuatu yang tinggi macam tu :)

memandangkan dah dua assignment disiapkan , harini students semua dahh dapat assignment baru . kena buat blog okayy , buat blog :D best laa jugak sebab aku dah ada blog busuk ni . ehh , *blog wangi ni :P nanti xpasal-2 merajuk pulak kan aku cakap dia busuk . hmm so , xpayah laaa susah-2 lagi aku nak buat blog kan . nasiblahh boleh go on jaaa dengan blog ni . so aku terus sambung jelaa . penat koootttt kalau nak buat baru -.- dengan ini , lagi sekali aku berharap boleh dapat markah tinggi . yelahh dengan blog tak seberapa dan sangat simple ni kannn . xtau lahh berapa markah yang boleh dapat .

sekarang , dengan adanya assignment ni insyaAllah aku akan update lebih kerap berbanding sebelum ni . yelahh , kena update atleast seminggu sekali kooottttt . memang akan ada entry laa setiap minggu . dan , tak lahh berhabuk kan blog wangi nii . hikhikhik :P dan dan kepada reader(s) yang baca entry ni , silalah datang lagi jengah-2 blog ni . HAHA okayy perasan ramai baca blog ni -.- okay laaa . kepada Puan Siti Nor Latifah Bt Darus , silalah datang selalu ke blog ni dan jangan lupa baca time mood happy yang memuncak setinggi gunung everest . boleh laa saya dapat markah tinggi nanti  . hewhewhew :3

when you need shoulder to cry on , when you need a friend to rely on , when the whole world is gone , you won't be alone cause I'll be there 

2 comments:

babycomel said...

slmt belajar.. ;)

Anonymous said...

<3 ‎; MATA ! O.O