SainsKomputer PartTwo .

Assalamualaikum & Hye reader(s)

heyy everybody hye hello :) ehemm harini dah part two pulakk , sambungan dari PartOne . sepatutnyaa dah part three . disebabkan harituuu kelas batal , harini hari kedua update di lab . tahukah anda bahawa sesungguhnyaa harini otak saya kekeringan ayat untuk update . HAHA pulun jaa guna bahasa baku kan . macam nak buat karangan pulak -.- hmm okaylahhh , mehh nak story pasal exam akan datang .

seperti yang semua sedia tak berapa maklum , minggu depan students Matrik akan menghadapi test UPS . alaaa , UjianPertengahanSemester . tauuu ?? tu matrik-2 lain . kat tempat aku niii , minggu ni ada Pra-UPS dan minggu depan UPS . perghhhh -.- boleh berasap otak nii . err , macam biasa laa kan aku nii memang suka sangat guna ayat-2 hyperbola bola nii . hihi :P kalau ada karangan hyperbola , memang boleh dapat anugerah lahh aku kann . kalaulahhh exam UPS nanti boleh merapu mengarut sama macam aku mengarut dalam blog ni kan best *wondering~

daaannn sekarang . sedang aku teringatkan UPS , darah gemuruh aku pun dah tak reti duduk diam . perasaan cuak mula berlegar-legar dalam fikiran . acewahh . HAHAHA tapi serious dah cuak nii . dah laa first time nak sit exam for UPS . okayy , nampak macam buat teruk jaa -.- tapi kalau sesiapa rasa apa yang aku rasa , mesti takkan cakap " hek elleehhh budak ni , buat teruk laaa " hihi lebih kurang macam tu laa dialog diaa . last but not least :


doakan kejayaan aku , Haidatul Nadihah Bt Muhammed Anas dan semuaaa students KMK dapat result cemerlang gemilang terbilang . InsyaAllah 4.0Flat . amiin

* bahasa baku sangaattt entry aku kalini -.- berjangkit dari siapa entahhhh *


bila hati dah countdown nak balik raya , countdown nak UPS tidak diendahkan -.-

No comments: