BerbukaPuasaBersamaFelo :)


Assalamualaikum & Hye reader(s)

err sebelum entry lebih panjang , better aku bgtau awal-2 . felo yang aku sebut nii , sama waktu dengan warden okay . alaaa , macam warden kat sekolah asrama tuu . tapi kat KMK nii , gelaran warden ditukar kepada felo . faham ?? kalau tak faham , tolong ulang balikk baca dari ayat pertama okay :)

ehemm , harini dah masuk seminggu kita berpuasa even aku tauu , ada yang dah tinggal puasa kan ? hihi baguslahh kalau masih penuh . hm setakat ni puasa aku still penuh , alhamdulillah . err setakat ni lahh kan , hari-hari akan datang xtahu lagi macam mana :3 okayyy terus kepada cerita . memandangkan harini cuti , so semalam aku dengan sorang kawan dah plan nak berbuka puasa dengan felo . sekali dengan budak-2 tutorial aku , K2S2T1A . yelahh , budak-2 tutorial aku agak rapat dengan Puan . so dengan plan ni boleh laa eratkan lagi hubungan antara kami semua kann :)

lepas dah bagitau Puan pasal plan tuu , Puan setuju . tapi perlukan kebenaran dulu kalau sudent lelaki nak join jugak . sebab peraturan dah ada perubahan sikit . so , semalam aku dengan kawan aku zafirah tuu jelah yang berbuka dengan Puan . yelahhh , budak tutorial aku kami berdua jaaa gegirl . yang lain semuaa boboy -.- sedih betul kann . HAHA :DD *sambung cerita* kami plan nak pergi rumah Puan pukul6 . tapi kann , aku lewat sikit . terlajak tidurrrr puulokkk >.< pkul6 baru terjaga . good hyda , goood -.- sampai jea rumah Puan , lepak-2 sat tengok TV then masakkk . masak sayur resepi Puan , and telur dadar . xbanyak nak buat sebab Puan dah masak gulai yang perghhh dan kawwww sangat + ada ikan bawal sweetsour + bubur dari masjid + zafirah belikan kuih . haha nampak macam sikit , tapi full meja -.- dah habis makan , kami cuci apa yang patut dicuci dan kemas apa yang patut dikemas then solat maghrib . err selingan sambil buat kerja , ada lahh sembang-2 sikit *banyak sebenarnya :P* dann sembang lagi banyak masa lepas berbuka and relax-2 sebelum berbuka . lepas selesai solat maghrib , aku pun berangkat pulang ke bilik . HAHA gilabesttt semalam . roomate aku puun jealous okayy :) okay dahhh ni untuk boboyss tutorial aku :  kalau hampa nak join , kena buat kertas kerja duluu . sebab tuu aku dengan zafirah xajak hampaa . sorry k :)

iklan sikit . hihi :P

PERGHHHHH~~

SLRRRPPPPPP~

UMPHHHHH~~

menyelerakann ~~
haha memang perghh slrrrrpp umphh dan menyelerakan . haisyy haisyyy jahat pulak aku ni kan -.- aaaa terliurkotttt >.< okay byeeeee

always laugh when you can . it is cheaper than medicine






No comments: