2nd Day of Ramadhan .

Assalamualaikum & Hye reader(s)

ehmm , harini hari ahad . sepatutnyaa , entry harini aku update dalam lab komputer . tapi disebabkan puan MC , so kelas harini batal dan aku xboleh laa nak update guna khidmat komputer kat KMK ni . arghhh sungguh tak seronok sebab xboleh online . hihi :P

so , harini dah hari kedua puasa . amacam puasa harini ? lebih baik dari semalam tak ? harap-2 lebih baik laa kan :) aku ni haaa , harini tiba-2 jadi manusia tak tabah pulak 2nd day puasa ni . lagi sekali aku homesick teringat kat rumah . homesick okay , homesick T___T nak gelakkan aku ? hahhh silakan , sikitpun xkisah . huemm dah laa semalam masa dah gerak balik KMK xnampak muka parents . terpaksa kerja pulak . hisyy kalau aku berkuasa , dah lama aku bagi cuti kat semua pekerja *over hyda , overr -.- okayy cukup sedih kat situ . then bila sampai kolej , aku pulakk demam . tapi nasiblah tak teruk pun . dugaan demam ditambah lagi dengan dugaan setelah tiba di cafe . makan takdakk okayyyyy . perghhhh , tension gilaa . nasiblahh ada roomate yang baik hati ada bawak lauk untuk berbuka (': loveyouuuu roomates :* 

ehh , macam mana boleh masuk cerita semalam pulak nii -.- okayy harinikann . rasa sedih sangat tauu . itewww xdapat berbuka dengan family :( okayy , semalam pun sama sebenarnyaa . tapi harini aku terlebih emo sampai menangis bagai kenapa entahhhhh -.- hihi malu koootttt kat roomates semua . haha lantaklahhh . sedihhh sangat . sebelum-2 ni tak pernah pun terlepas berbuka sama-2 waktu hari first . tapi kali nii ? huemm entahlaa nak salahkan siapa . mungkin dugaan yang aku anggap besar ni sebenarnya tak lahh sebesar mana . tapi yang aku tauu , AKU NAK BALIK SEKARANG !! rindu ibu dengan abah sangat-2 :( okayy dahh , sebelum bilik ni banjir , better aku stop sekarang . ada lagi beberapa minit nak berbuka . 

SELAMAT BERBUKA SEMUA (':

the pain you feel today will be the strength you feel tomorrow

No comments: