keserabutan .

Assalamualaikum & Hye reader(s)

fuhhhhhh . memang dah lamaaaaaa gilaaaa tak update .__. tipu lah kalau aku cakap tak rindu kat blog ni kan . ekceli masa mula-2 tu , aku malas nak update . tapi bila mood aku dah datang , line internet pulak problemo . nerghhh , merana akuu tak dapat online T____T okayy , xde lahh merana sangat . sebab xboleh main game jea . HAHA okayy aku faham , macam budak-budak jehhh . like i care :P 

so , sepanjang aku xboleh online tu kan , macam-macam benda dah jadi ohhh . and yang latest , aku accident . sampai ke harini aku rasa macam orang xbetul jea . and benda paling best , aku jadi xde selera nak makan -..- BHAHAHA boleh laa kuruskan badan sikit :P sekarang ni , kereta kesayangan mak aku tu tengah ada kat hospital . bila lahhh dia boleh keluar dr hospital tu ehhh ? i'm sorry ibu :') aaa macam mana nak pergi KMK nanti ? huhhhhhh serabut .

okayy cukup setakat tu . sekarang aku nak cerita pasal harituuuu . haha hari yang mana ? alaa yang haritu tu laa . masa aku xboleh online . ada kawan datang rumah . jom jom , aku nk share gambar :)

#1 ni masa kat sekolah adik aku .
tengah tunggu dia balik sekolah

#2 tengah bosan , so kami bermanja dengan camera dulu :P

#3 ni lahh kawan aku yang datang rumah tu .
from Alor Setar

#4 ni lagi sorang kawan aku :P
hehe awek cun ni dah ada bf tauu

#4 the next day .
makan-2 sahajaaa :D

#4 nak keluar pergi tesco .
aku memang sakai macam ni :P xreti makeup 

#5 dua-dua taken .
try laa ngorat kalau nak rasa kena belasah :P

#6 sizzling ling ling .
ni awek dua orang tu yang punyaa okay

#7 see , aku makan nasi goreng jea .
selera orang melayu . hehe :D

#7 air Dutch Lady cap Tesco 

#8 duta sizzling .
HAHAHA :D

#9 hehe lepak-lepak dulu sebelum balik rumah  (:

#9 awek AS :P

#10 aweks-aweks ku gangster 

#11 okayy aku memang gemuk pun -..-
tahu dahhh

#12 lets sm;)e

THE END . KBYEE ♥


FRIENDSHIP NEVER ENDS