busy housekeeper :P

Assalamualaikum & Hye peep(s)

fuhh fuhhh *tiup habuk* dah lama tak hapdate blog ni haa . kawan-2 yang update pun  xsempat nak baca semua . err , ekceli kan dah lama xbukak blog ni tauuuuuu T____T rindu tu ada laa . tapi xtau nak update pasal apa . sebab duduk kat rumah hari-2 buat benda sama . tapi semalam ada kelainan sikit . hikhikhik *gelak malu-2 c: * err apa yang lain ? ni haaa , aku skype dengan one of my best-est friend , FISYA ! :D

okayy . aku briefing dulu pasal awek ni . err , aku start rapat dengan awek ni masa form3 . sebab kami dapat satu bilik . mula-2 aku segan laa jugak dengan dia ni kan . dah laa cun , awek hot maktab plak tuu . ada jawatan tinggi plak . aku ni siapa lahh kan kalau nak dibandingkan dengan dia . entah-2 , warga maktab tu pun xsedar kewujudan aku kat situ :3 err dalam masa setahun tu lahh , aku jadi rapat dengan dia . kongsi problem sama-2 . and yang paling penting , dia ada 'gitar' yang aku boleh main selalu . hikhikhik c: tapi bila dah naik form4 , dia kena pindah maktab ( MRSM Taiping ) . ya lahh , budak cemerlang laa katakannn . sejak dari situ , kami just contact menggunakan teknologi yang ada . sebab kalau nak jumpa , payah pulak :') so , semalam kami contact guna skype ! hikhikhik ♥






okayy first ! muka aku xnampak sangat *okayy , hitam . aku faham -..-* sebab webcam ada lighting problem . second ! kami pakai tudung semata-mata nak tangakap gambaq jaa . hikhikhik c: ya lahh , bila laa dapat jumpa kann . kalau dok dekat xpa lahh jugak T___T 

daaannnn sekarang . aku xsabar nak tunggu kakak aku yang angah tu balik rumah !! hikhikhik c: banyak agenda yang kami dah plan . banyak ka ? tak sangat kot . hikhikhik c: nak main masak-2 n keluar jalan-2 jea . kami plan nak buat benda-2 ni :
apam polkadot c:

pavlova c:

oreo cheese cake c:
slrrp slrrrpppp~ HAHA okayy , aku xsabar nak buat semua nii . tapi angah aku xbalik lagi ! semoga semuanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang , insyaAllah c: nanti KALAU dah berjaya buat , aku kongsi resepi okayy ? hikhikhik c: xnak ?? err , xpelahhh . aku tengok sorang-2 jela resepi tuu . nanti kalau nk buat lagi , senang nak usha-2 C: okayy , boboiboy c:
*banyak pulak aku gelak hikhikhik c: dalam ni . aa xkisah lahh c:*

Friendship is like wetting your pants . Everyone can see it , but only you feel  the true warmth

1 comment:

Anonymous said...

Rajin hang buat blok nohh....
Hahha..aku pun skolah skali gak ngan ang...