result JPJ test ,

Assalamualaikum & Hye readers

semalam ada aku post pasal JPJ test harini kan kan kan ?? kalau nak baca , klik 'older post' kat bawah tu haa . ermm , harini aku bangun jam 0745 . then , lepas mandi siap-2  semua , aku bertolak ke tempat amek lesen . dah sampai , lepak sembang-2 dengan kawan . aku tunggu kawan-2 aku settle JPJ test untuk motor dulu , then pergi JPJ test untuk kereta sama-2 .

dah habis , aku and kawan-2 gerak ke pondok D . alaa , pondok tempat lesen kereta . duduk kacau-2 cg , then JPJ tu panggil sebab nak bagi taklimat sikit . err , tak laa sikit sangat . banyak laa . dengan tips sekali dia bagi . err , berguna sangat :) dah habis taklimat , cg panggil nama nak bagi numb giliran . aku dapat numb 21 okayyy . tapi tak dapat kereta numb 21 pun . kat bukit , kereta numb 12 . kat parking kena kereta numb 5 . yang tu dalam trek . alhamdulillah , lulus :)

then masuk jalan raya plak . nerghhh -.-" mai kat jalan raya , aku blurr terus ! dah laaa enjin mati 2kali . handbrake tarik xhabis . kereta jalan masa traffic light merah , xsempat turn green . HAHA tension aku . sebab rasa macam dah FAIL . terjerit-2 aku dalam kereta tu . tp aku tengok incik JPJ tu macam relax jea . macam xde benda apa pun yg jadi . tamat jea bahagian jalan raya , aku kena sign borang . tapi -.-" TANGAN AKU VIBRATE ! dah sign , aku dengan muka was-2 tanya incik JPJ tu " cik , saya lulus tak ? " then dia angguk and cakap " LULUS "

dengan ini saya mengumumkan :

SAYA PEMEGANG LESEN P UNTUK
MOTOR & KERETA 
 thanx ea sesiapa yang dah doakan kejayaan aku . nahh , muahmuahhhh sikit

No comments: