pencuri ,

Assalamualaikum & Hye readers :)


harini , macam-2 yang jadi tau . start dari pagi , happy . sebab parents cuti :) then , dalam pkol 1045 aku gerak pergi jumpa senior . sebab , ada order shawl dengan tudung printed . excited okayy , excited ! sampai je rumah , terus usha and cuba try test . wahhhhhhhhhh , puas hati :) dah laa material dia best , senang jadi . muahh muahh aku bagi kat page The Art Of Hijab ♥

next next next :D lepas zohor , siap-2 then gerak pergi jumpa pencuri hati sayaaaaaaaa . excited gila okayyy . sumpah lama gila tak hangout sama-2 . dah set tempat , so kami berjumpa kat situ laa . tapi aku dah sampai dulu . so kena laa tunggu pencuri hati aku tu kennn :D tengah panas menahan panas , tetiba aku teringat yang aku punya purse tertinggal dalam kereta !! dah laa plan nak minum sama-2 sambil borak panjang -.-" hmm tapi tak laa risau sangat kan sebab ada orang tuuuu nak belanja , and purse ada dalam kereta jea dengan mak aku .
pencuri hati

dahh lamaa luangkan masa , sekarang sudah tiba masanya aku pulang ke rumah . sedihhh dapat jumpa kejap jea T_____T tak macam selalu . lagi sedih bila sesampainya aku kat rumah , baru aku perasan yang purse tak ada dalam kereta !! diulang , TAK ADA DALAM KERETA !!! apa neraka -.-" ini dah kali kedua purse aku hilang okayy . KALI KEDUA ! perghh , memang tension tak terkata lahhhh . sakit pinggang aku tunduk-2 nak usha bawak seat kereta . kot laa terjatuh kan . dekat 3kali khatam usha seluruh pelosok kereta , aku penat dan target nak pasrah jelaaaaaa ;(

lepas maghrib , dan setelah penat menyiasat . akhirnyaaaaaaaaaa , dapat tahu jugak si pencuri purse aku tuu T______T legaaaaaa sangat sebab ic dengan lesen aku still in a good condition . ye lahhh , ic dah renew sebab kes purse hilang awal tahun lepas . tapi , duit -.-" yelahhhhh , mesti lahh dah lesappp . mau tanya lagii . apa-2 pun , alhamdulillah , thankyou Allah and my mom for roger-2 orang terdekat suspek . amboii ayat aku :) pesanan aku , kalau seronok , jangan seronok sangat . sebab langit tak sentiasa cerah .

Never settle for less than what you deserve

No comments: