langit tak sentiasa cerah :')

Assalamualaikum & Hye readers

it's 2.30 in the morning and i'm updating this entry ! HAHA gila aku ni , update tengah pagi buta -.-" xpa laa . macam mana pun bolehh . tak boleh ?? sila bagi boleh jugak kalau xmau kena flying kick dengan aku ^^ hewhewhew . 

baiklahh , back to the point . aku update pagi buta ni bukan sebab mengigau atau apa-2 -.-" yang boleh update ni sebab aku tengah serabut otak . sebab tengah risau . sebab tengah sedih . sebab tengah tension . err , banyak pulak ' sebab tengah ' aku kan ? aku sebenarnya baru lepas on call dengan Mr.Someone nii , dia baru lepas accident . hm , xlaa baru sangat . ended call pukul 1 lebih tadi .

memang seronok dengar suara dia tadi . kurang sikit rasa risau sebab dah dengar dari mulut dia sendiri yg dia agak okay . walaupun aku di cop " suka buat terok " tapi , erghh macam aku kisah ? dah nama pun risau . huemm sepanjang perbualan kami *ceyy , ayat aku * , dia tanya aku macam-2 soalan ! soalan killer plak tu ! nahhh , jenoh laa aku nak jawab -.-" dan jawapan yang aku bagi , semua dia xpercaya . baik tak payah tanya , kan kan kan ?

dah sepanjang keserabutan otak aku , Cik Fisya Radzi sentiasa memberi nasihat dan kata-2 penaik semangat kat aku . thankyou sayangg :) and btw , that Mr.Someone BUKAN lahh pakwe aku . so kawan-2 , jom laa ramai-2 kita doakan Mr.Someone yang aku maksudkan tu cepat sembuh . amiin :)

I don't think you realize how easily you make me sm;)e

No comments: