accident -.-"

Assalamualaikum & Hye readers

harini kann , harini kann , aku ada tusyen kereta tau . nak pergi awal , tapi dalam otak tengah plan nak jumpa kawan-2 dulu . yelahhh , harini kan hari sukan sekolah . kawan-2 ramai nak datang . dengan ada 'sorang' budak tu , baru dapat motor kan . nak laa jugak usha-2 motor baru dia tu . HAHA tapi malangnya , xsempat jumpa laa plak . sembang sampai pukul 10 , tapi dekat pukul 12 baru sampai -.-" dengan alasan , ferry accident . HAHAHA first time aku dengar berita tergempar ni .

TAPI ! point yang aku nak cerita sekarang bukan pasal ferry accident . aku yang accident tadi !  * buat teruk , benda sikit jaa pun * well~ aku memang suka buat teruk pun . hehe lantak lahh . walaupun sikit jea kena langgar , and kereta tu luka sikit sahajaaaaa , TAPI ! aku dah tak mampu nak berdiri dengan sendiri dan terpaksa dibantu oleh kawan aku untuk berjalan . haha tak pasal-2 budak Pra-L yang ada kat situ dapat tengok drama free :D 

bila keadaan dah kembali stabil , aku pun dah tenang , kaki aku pun dah kuat balik , yeahhh aku dah dapat drive semula :) mesti kuatkan semangat sebab esok dah test JPJ . kawan-2 , tolong doakan aku kay ? semoga Haidatul Nadihah Bt Muhammed Anas lulus test JPJ esok . amiin 

Do not give up , the beginning is always the hardest

No comments: