Nothern Outing ♥

Assalamualaikum & Hye readers

welcome everybody hye hello :D ini kisah semalam , ex-student MRSM PDRM zon utara bergabung menghadiri Karnival Jom Masuk U di Sunway Carnival Mall , Penang . err , sebelum tu . tajuk entry aku copy Kimie punya title . HAHA :D memang best sangat-2 sebab dapat jumpa kawan-2 yang dah lama hilang dari pandangan mata . even tak semua , atleast dapat jugak jumpa kan . jom lahh , tengok gambar dah .

ni haa tempat dia . kalau nak tengok full view , sila pergi sendiri okayy . ahakss xD


Ced yang bakal bertemu bunganya yang sedang mekar di QB mall (:

tengah tunggu kawan-2 yang lain sampai :D
aku orang first sampai okayy . excited jaa lebih -.-"


semuaa dah adaaa :D

Girls ♥

Boys ♥


Google eye :D
Ghost Rider in the house ♥


Boys ♥


Girls ♥


Nothern Family ♥


Casanova :D

hohhh penat gila koottt . tapi best sangat-2 . tenkiu kawan-2 yang susah payah hadirkan diri dan meriahkan lagi perjumpaan kita ni . acewahh :D aku harap kita dapat jumpa lagi ramai-2 macam ni nanti . dan thanx jugak kat Kimie yang dah belanja and teman aku sampai aku naik bus balik kulim :D and tak lupa jgak kat Wany , Faris , Leh and AC yang ada jugak semalam sebelum aku balik . okayy , habisssss :D

boboiboy~
* credit to : kimie *


good friends are like stars , you don't always see them , but you know they're always there

No comments: