secret admirer :D


Assalamualaikum & Hye yu ols :D

ecehh tajuk , secret admirer lahh sangat kan . harharhar :D haaaaaa tak tau mana nak start . macam ni , dia ni bukan secret admirer aku pun sebenarnya . sebab dia same gender dengan aku . title 'secret admirer' tu sengaja diberikan sebab aku nak kurangkan sakit hati aku . kalau dulu , aku lagi selesa panggil dia 'stalker' . 

err menyampah nyaaaa =.=' nak tahu kenapa ? dia bagi aku sakit hati . then , dia add aku baaaanyaaaaakk kali sangat kat facebook . lebih 10 kali dah rasanya . bila aku rimas , aku block dia . then dia add dengan second account pulak ! yang tu pun aku block jugak . tak puas hati agaknya , dia angkut berbakul-2 kawan dia datang add aku =.=' bila aku dah block semua , dia angkut sepupu sepapat dia pulak add aku . hadoii =.=' penat kan jadi aku ? 

haha tapi sekarang , aku dah remove semua . aku malas nak musuh-2 ni sebenarnya . tapi dia yang mulakan , nak buat macam mana kan . tapi bila fikirkan balik , aku xpatut jugak nak salahkan dia . sepatutnya aku salahkan yang sorang lagi tu *ni hasil dari terbaca satu article yang dah buat hati aku berubah* cewahh . hehe tu jela kot . tolong doakan hati aku ni senang sikit nak maafkan insan bertuah yang aku maksudkan tu . terima kasih ♥

my mouth said that i had forgive you , but my heart don't agree with it 

No comments: