rinduu ;(


Assalamualaikum & Hye yu ols (:

amboii boii title , kemain lagi enn . haha saja nak bangga ada orang-2 rindu aku . junior-2 n kawan-2 yang pergi PLKN tu laaa . depa kan boleh balik . alaa sempena dengan CNY ni laa . semua pakat mengaku rindu aku wohh . cewwaaahh . macam nak kena penampaq jaa aku ni kan ? hehe tipu jaa tu . aku yang rindu depa tu sebenaqnyaa >.<

yelahh , time depa semua ada . rasa meriah jaa . tapi bila semua pi PLKN n dah balik asrama , nahh , aku rasa sunyi gilaaaa =.=' kat FB , nak tengok 100++ yang online pun payah . henpon ni , nak masuk message yang aku tunggu tuuuuuu , hari jumaat n sabtu jaa . tension jaa tunggu tau dak ?! forever alone .ceyy , luah perasaan pulak . tampaq laju-2 haa :D okay bye 

it ain't what they call you , it's what you answer to

No comments: