Pictures Of The Year 2011 Contest

Assalamulaikum & Hye evelibodi (:

haihh , penat menghapdet banyak kali =.=' tapi xmengapa , sebab taknak kecewakan kawan aku cikShida yang dah tag aku untuk join satu contest ni , so sekarang aku dah ambil bahagian :D 

klik gambar untuk ke entry ORI beliau :D
err , dengan ini aku isytiharkan gambar ni sebagai Picture Of The Year untuk tahun 2011 aku :



baaaaaanyak jiwa satu hati ♥ kata sepakat budak lelaki memberi arahan dan kerjasama kami budak perempuan membentuk 'hati' kami berhasil dengan adanya kerjasama yang superb ! hati kita sentiasa bersatu ♥
err dah kot . haa , lupa pulak =.=' syarat-2 penyertaan dan hadiah boleh usha kat blog beliau okay ? alahh , klik SINI pun bolleh . nii , insan bertuah aku nak tag :D *yang tak kena tag tu , pandai-2 laa men'join'kan diri ye*

No comments: