pandai sangat pun tak guna #2

Assalamualaikum & Hye readers


ini sambungan dari entry yang lepas . yang nak usha , pergi sini  . pagi-2 buta aku online Facebook . nampak ada sorang ni post pasal Amalina tu . ini aku ringkaskan . ibu Amalina panggil media . dia nak terangkan pasal gambar Amalina tu . katanya , gambar yang tersiar tu , masa percutian family ke Paris tahun 2009 . dan pakaian yang dipakai Amalina dalam bambar tu , semua dibeli sendiri oleh ibunya . ini sumber .

haha nak tergelak pulak aku baca . aku tak tau korng perasan ke tak . aku pelik , sebab Amalina tu dah cantik-2 bertudung . tapi , kenapa ibu dia biar dia pakai baju tak cukup kain ? seluar tak cukup kain ? dan lagi aku pelik , takkan lah ibu dia jugak yang suruh dia dye rambut and pakai pewarna kuku ?? kalau tak suruh , takkan lah ibu dia tak melarang dia buat semua tu kot ? dan aku pelik jugak , kenapa dia baru nak upload sekarang gambar tu ? and perlu ke upload kalau dah tau tu gambar peribadi ? kalau nak upload , kenapa tak private kan album tu ? ahh pelik-2 =.=' tapi dikhabarkan kecemerlangan Amalina masih maintain . 

ishh , nak percaya pun ya , tak percaya pun ya . errr 50/50 laa . maybe benda ni betul or ibu dia nak cover anak kesayangan kan . apa-2 pun doa yang terbaik untuk Amalina . jangan tau nak maki jea . kita tak tahu kebenaran . kita tak duduk kat tempat dia . okayy thats all (:

TRUST is like a paper , once it's crumpled it can't be perfect ♥ 

No comments: