kesabaran diuji :D mesti senyum banyak-2 (:

Assalamualaikum & Hye readers ♥

.:: AMARAN ::.
Baca Entri Sambil Senyum . FAHAM ?!

ecehh over jea aku kan =.=' haha lantak lahh . meh nak cerita sikit . harini kan *senyum* aku ada kelas teori kelas D . haa teori untuk kereta laaa *senyum* . start dari pagi . jam 0855 aku keluar rumah , nak tunggu ejen datang ambil aku nak ke Kunci Rimbun . alaa tu tempat aku ambil lesen lahh *senyum* . dengan semangat aku tunggu . tapi jam 0910 , pun tak sampai jugak *senyum* . jadi aku dengan rasa tension *senyum* call laa tempat ejen aku tu .

tut tuuut , tut tuut *bunyi masa dialing tuu*
aku : err , hello assalamualaikum *senyum*
E : waalaikumsalam .
aku : err kak , ni Haidatul Nadihah *ceyy bgtau nama penuh * tadak orang mai amik lagi pun ?
E : haa , tunggu sat naa . satgi dia pi amik laa tu . kak dah bgtau dia dah . satgi dia sorang jea kot .
aku : ohh haa okay-2 . dia mai amik naik keta apa kak ? *senang sikit aku nak cari nanti*
E : kereta kancil .
aku : ouhh haa okay . assalamualaikum *senyum*

cewahh seronok jaa aku kan . nasib lahh pagi tadi aku boleh sabar lagi ! *senyum* tunggu punya tunggu . jam dah 0930 . perghh , berasap bhaii *senyum* . aku pun sambil senyum , keluarkan hp cikai aku tuu , mesej kakak tadi .

aku : kak , xmai lagi pun ?
E : haa tunggu sat . dia bagitau , sampai lambat sikit . tapi sebelum pukul 10 . tunggu sat nahh

*senyuuuuuuummmmm* tapi dalam hati =.=' haha rasa macam nak nangis dahh . and finally , jam dah 0940 . tiba-2 ada sebuah kereta persona datang berhenti kat sebelah tempat aku duduk . ecehh macam pertandingan cerita pulak kan :D tu lahh ejen yang kena datang amik aku . legaa dia dah sampai *senyum*

sampai dekat Kunci Rimbun , kakak dekat counter dah gelabah sebab aku sampai lambat =.=' HAHA :D aku pun gelabah jugak . tapi aku mampu senyum jea . jalan sorang-2 masuk bilik kuliah kelas D dengan rasa malu gila sebab mesti nanti ramai gila orang tengok aku terkedek-kedek masuk bilik tu . dah laa lambat ! =.=' tapi tapi tapi kan , kelas teori tu xstart lagi rupanyaaaaa . hehe maybe itu ganjaran untuk orang yang penyabar *senyum* . aku pun pergi duduk , dan lepas tunggu dalam 10 minit jugak laa baru cg masuk . haa cikgu yg bagi ceramah tu pun lawak n best . mula-2 jea nampak macam tak best dan bosan sebab dia tak start cakap lagi . aku habis kelas teori pukul 4 ye kawan-2 .err dahh laaa , xlarat nnak cerita dahhhh . haha dan sekarang . CONCLUSION OF THE DAY : AKU PENAT , NAK TIDUR ! kbye :D



sabar itu sebahagian daripada iman . kita tidak akan diuji dengan perkara yang tidak mampu kita hadapi . live your life  

No comments: