it's new yearhh ♥

Assalamualaikum & Hye readers ♥

ahhhaaaahhhh . malas gila nak update tahu . jadi harini semangat nak update sebab bila buka dashboard , nahhhhhh berderet update pasal ' New Year 2012 ' ni kan . ahh memang , in the blink on an eye its just another year . now im officially 18 !! haha dan sekarang . dengan rasmi aku dah betul betul betul betul betul habis sekolah . oyeahhh :D ahh lepas ni , mesti ridu zaman sekolah . no more buku text , uniform sekolah , tudung jahit , prep , warden , belajar dalam kelas , DS , dan yang paling penting coverwalk dari asrama ke maktab sebab tolong 'kuruskan' aku dengan berjalan banyak . HAHA dan dan dan , yang lebih paling penting , kawan kawan kat maktab ;( ahh rindu nyaaaaaaaaaa . TAPI ! dalam kesedihan tinggalkan zaman sekolah , ada jugak benda best bila umur dah cukup 18 ni . ini pandangan dari kawan-2 aku okay . iaitu ; dah boleh tengok wayang yang 18sx n 18 sg , boleh masuk disko . HAHA xguna punya pandangan =.=' tapi apa-2 pun yang jadi , aku harap tahun 2012 ni akan levih baik untuk aku dan semua orang okay (: 


No comments: