eii , tak padan dengan budak kecik !


Assalamualaikum & Hye followers :)

entri kali ni aku nak luahkan rasa pelik aku dengan budak-2 kecik zaman sekarang . ni cerita semalam . masa aku jalan-2 dengan kawan aku . err , naik motor sebenarnya =.=' masa tengah makan angin tu *cewahh* , ternampak laa ada satu geng budak-2 tengah main . aku pun usha lahh budak-2 tu tengah main . at the same time , aku tertengok kat sorang budak ni . sebab aku terasa macam dia tengah tengok aku . ngeh-3 , perasan >.< tapi memang betul pun dia tengok aku jugak .

masa kami tengah bertentangan mata tu , aku dengar satu bunyi . macam ni , pheeewwiiittt~ . aku tau budak tu yang buat . tapi aku blur lagi . sambil tertanya-2 dalam hati , " err , bunyi apa budak ni dok buat ? " haha blurr gila aku .

bila dah lepas kawasan budak-2 tu main . baru aku teringat bunyi apa yang dia buat tu !! bunyi nak ngorat ! haha bodohhhhhhhhh . memang aku gelak habis-2an laa kat atas motor tu . haiyya , xpadan dengan budak kecik ! gatal betul =.=' haihh , budak-2 zaman sekarang dah maju kan . kecik-2 baru sekolah rendah dah pandai menggatal . pfffttt -.-"

to live a creative life , we must lose  our fear of being wrong

No comments: