an amazing day :D #2

Assalamualaikum & Hye readers :D

ini hari . saya manyak syok woo . excited + takot pun adaa . sebab , harini aku test JPJ untuk motor !  pagi-2 aku dah bangun . baju biru , jeans biru , kasut biru , purse biru . cewahh :D semua biru kan . semangat wohh . 

bertolak , dan sampai di Kunci Rimbun . masuk pejabat untuk ambil kupon dan bayar duit . panjang gilaa queue =.=' tapi sebab semangat , kesabaran aku tak teruji pun harini . dah dapat kupon , keluar pejabat , pergi makan . ramai gilaaa orang JPJ yang tengah sarapan . buat cuak aku jea . 

habis makan , cikgu yang ajar moto tu panggil nama . aku sesi satu . start pagi . perghhhh cuak kot =.=' tapi bila dah lama tunggu aku lagi tension sebab lama sangat lahh pulak ! tapi aku ketaqqqqqqq >.< hehe . aku dapat numb 48 . naik motor numb 8 . baju traffic yang striking tu pun numb 8 . hee seronok .  warna biru dan numb 8 mewarnai hidup aku harini .

dah sampai turn aku kena test ! haha cuakk =.=' dalam hati memang dah selawat banyak-2 dahh . takot woo . dan bila dah habis buat , tunggu cg panggil nama nak bagi result . baru duduk kat sebelah dia , cikgu tu cakap : " yang pangkah-2 tu GAGAL naihh " grrr , memang rasa macam nak nangis jea . tapi aku hanya mampu senyummm :') and finally , lepas dah tulis nama , ic numb , and sign . cikgu cakap : " tahniah , kamu dah lulus test ni " HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rasa macam nak jerit jea kat situ tahu ?!! alhamdulillah :D sekarang , dengan rasminya aku dah bergelar pemegang lesen P ! lepas ni , lesen kereta pulakkkkk . wait for me okayy ? nahh , ini sedikit gambar yang aku amek kat google image . location : Institut Memandu Kunci Rimbun 

elemen 1#
meniti titi ( tak jatuh , masa lebih 7saat )

elemen 2#
halangan berkon
pondok yang indah tuu tempat JPJ beradu :D

elemen 3#
brek kecemasan

elemen 4#
pusingan 8

elemen 5#
selekoh tajam
*dalam bulatan merah*

selesai bahagian dua . dan sekarang ke bahagian 3 pulak . ni test untuk jalan raya .

yang tengah beratur panjang tu , tempat nak mula bahagian 3 :D
hee done ! kepada sesiapa yang belum JPJ test tuu , goodluck okay ? :D

di mana ada kemahuan , di situ ada highway :D

No comments: