Twilight Breaking Dawn Part 1



hye readers (: harini aku nak cerita pasal Twilight Breaking Dawn Part 1 tuu . bukan nak cerita sangat . hehe nak bagi pandangan aku jea . hm pada pandangan aku . terbaikk wokk !! :D err err , ni memang sebab aku suka cerita ni . and aku follow dari mula lagi . so , kepada sesiapa yang xtengok lagi . cepat tengok !! xsempat pergi wayang , korang tengok kat tenet jea pon bolleh :D rugi tau kalau xtengok . and kepada perempuan , doa laa banyak banyak supaya dapat jadi macam Bella . ramai orang sayang , ramai orang nak protect dia . hehe aku pun jealous tengok . nahh tengok laa trailer dy dulu .




haa best tak best tak ?? best kann ?? * cakap best cepat !! * hehe nt tengok laa . btw , doa kan lah aku dapat tengok cerita ombak rindu tuu (: ramai yang cakap best . aku nak tengok sebab ade aaron aziz jea =.=' muehehe :D bobaii 

kawan kawan , aku rindu hampa semua gila gila ;(





No comments: