hey hye hello :D


ehh haye kawan kawan and readers sekalian . rasa macam dah lama aku tak update kan ? hehe berhabuk dahh . hmm ekceli tkde mood nak update sebab shoutmix hantar note cakap dah taknak bagi shoutmix free dah T_T ehhh hampa semua dah tau ke belum niii ?? kalau tak tau , haa tuu aku bgtau . hmm macam ni cerita dia *kalut nak bukak cerita* , beberapa hari lepas , aku bukak lahh blog ni . lepastu , masa nak cek dekat shoutbox , tiba tiba nampak benda nehh kat kotak shoutmix tuu ;


then aku dengan perasaan ingintahu yang sangat tinggi , pulun laa pi click dekat benda tuu . dan benda ni yang keluar ;

err err sebenarnya , panjang lebar lagi huraian dia . tapi xkan aku nk copy kat sini kot ?? ada hampa nak baca kahhhhh ?? tak kan ?? hehe so , tengok main point sudehh . macam ni , dia cakap dah tknak buat service free dah . start 1january nanti siapa yang guna shoutmix tu , kena bayar . haa lebih kurang macam tu lahh . DAN ! setelah mendapat nasihat dari bloggers yang lain , aku telah pun menDELETE account shoutmix tu . haa kepada siapa siapa yang belum tukar , jom jom brpindah randah ke Cbox pulekk . alaa , lebih kurang jea dengan shoutmix tuu . tapi kalau tak suka yang tu , haaa pandai pandai lahh cari yang lain . okayy , yang tu sjaa nak bagitau . okay bobaii :D

yeay yeay ! esok balik kampung ! doakan perjalanan aku dan family semua selamat okay ? * say hye to my new skin :D *

No comments: