gerhana bulan .

haa , mesti ramai yang dah tau pasal gerhana bulan malam ni kan ? kalau xtau , ni haa aku bagitau (: ekceli kan , mula mula aku pun xtau . tapi tadi tiba tiba mak aku ajak aku teman dia pergi pasaraya kejap . bila keluar rumah , aku pon pandang ke langit * memang aku jenis suka tengok langit dulu kalau dah nampak dunia :D * tiba tiba , aku ternampak bulan yang sangat teramat sungguh cantiknyaaaaaaa . and langit pun cerah gila tadi . hehe ayat hyperbola pulokk =.=' aku pun dengan perasaan jakun , jerit " waaaaaa cantik nyaa bulaaannnn !! " dan mak aku dengan slumber jawab , " laa , harini kan gerhana bulan . ibu tengok Tanyalah Ustaz semalam . " aku pun terdiam dan hanya mampu cakap ' ooohhhhhhhhhh ' jea dalam hati . bila dah balik dari pasaraya ,  adik aku buat eksaited nak pergi tengok bulan =.=' yang ayah aku relax jea tengok live pnye kat internet . aku pun join sekali ! hehe tengok lahh , aku sempat printscreen sikit ;











dan haa , yang ni beberapa saat lepas . tapi dah habis =.=' aku difahamkan gerhana ni sampai pukul 1 jea . and sekarang dah nak habis pon .



okayy dahhh . hehe kepada sesiapa yang xsempat tengok tu , doa lahh korg dapat tengok lain kali . subhanallah , memang cantik sangaaat :D hehe tu jea kot . bobaii

setiap apa yang berlaku , mesti ada hikmah disebaliknya 

No comments: