makan beradab .

tengok lahh tajuk entri (: yess makan biadab beradab . ekceli , dah lme event makan beradab nehh . tapi aku xde gambar . so xboleh laa nak hapdet . tapi tadi ttbe zihan tag aku kat satu album nehh dekat mukabuku . haa sembang pasal makan beradab , beradab ke ? HAHA ;DD tak sangat kott . 10minit pertama jea yg agak beradab . lepas tuhh , prangg * haha macam tuh ke bunyi dy ? * . bunyi sudu jatuh okayy . hadoyaii =.=' memang pecah suasana sunyi malam tuh . bermula saat itu , semua makan tak ikot adab dahh . haha termasok lahh akuu (: haiyaa macam mne nak beradab ? okayy sebelum th , kami makan nasi ayam . ayam dy ala ala crispy gituu **keras nak mati okayy . lagi , ada dessert . sedap lahh jugakk . okayy sambung cerita . ayam dy kan keras gle . so , mse nak potong ayam th pn bunyi dah macam orang nak gergaji pokok . mak aii . memang gelak jea aku mse makan malam th . dah dah laa . usha pic jum .


azza , tiqa , umai , hanis

shida , nana , wany , azza

shiro , zahim
**sorang yg kat tengah th aku ttw nama =.=' haha

tiqa , umai , hanis , hyda , zihan
** kat belakang th saja depa sebok nk mcok jgak


cey cey . dengan zihan .
** aq jaa sakai =.='

tengok laa pipi bulat aku . penuh dengan makanan
**shaf  dok konco sorang sorang dy . hehe

faridzul classmate aku !

dynamic ++ creative
th jea pic yg ada . banyak pulak pic yg ad muka aku kan ? HAHA ;DD alaa bukan selalu kann .

location ; bilik mesyuarat MRSM PDRM

4 comments:

dhyla said...

wey,mirul 2 mmber skolah rendah aq...pewwittt

hydalaa said...

HAHA ;DD ya kaaaa . mana nak taw (:

Hyun Dae Ho said...

lHa.. unx mKn beradab kewp mk cik? unx ny... dH t@w x d@ adb, lgy mau mkn bradab... HEHE!!!

hydalaa said...

sebab nk bagi beradab laa aq p makan beradab (: