selangor trip ; 2nd + 3rd + 4th day

banyak hari . lagi malas nak cakap . baca caption gambar sahaja okayy ? ** jangan penat nak scroll down .

second day .

ini pelamin taw .

ini budak nme dy zubair ,

waktu sampai , pengantin baru nk pegi akad nikah ,

candid sikit .

ni lepas balik dari masjid . 
* no caption *

* no caption *

* no caption *

okayy . ini waktu malam berinai .

ini pon sama .

ini jugaa .

ex jiran saya juga datang .

family mereka .

tengok lahh .
pengantin pn adaaa ,

candid lagi

mereka BFF okayyy ,
** BFF ; best friend forever
third day ,

posing sebelum aksi bermula .
* kiri ; kak yati , mak aku

awek kebaya tengah potong limau .

abang amir @ mat bunga
* ekspedisi pencarian 7jenis bunga .

ni laa awek kebaya tuh .
budak kecik ; zubair

macam ni laa nak buat peace ,
ni hasil ; threece =.='

kat dapur .
dorg buat kerabu pelam . pergh sedap gilaaaa ,

tudiaaa pengantin .

depa lagi .

dia lagii =.='

haa ni nasik kenduri dengan lauk dia ,

ni lauk pengantin ,

ni lauk pengantin ,

semua pakat nak tumpang femes pengantin ,

dah balik .
bye bye banting ,

then singgah rumah ex-jiran aku .
*dapat makan mee kari ,


mee tadak kuah ,
kari sedap .

sarsi ais .

grape pon sedap jugak .
nahh . lepas tu balik dengan perut kenyang gila . senang hati wehhh ! haha makan jea kje aku haritu . next trip !

fourth day .

dy baru lepas mandi lahh ,

sarapan pagi aku ; 

sambal belacan .
perghh

ayam goreng .

timun .
sebab ada sambal belacan kann ,

kari kepala ikan .

aku dah nak blah balik kedah .
snap pic kenangan .

dia cakap ;
" Bair nk buat threece "

cendawan goreng .
ini dekat rumah wak peah saya .

cendawan belum siap .

cendawan celup tepung .

lepas kenyang makan cendawan , balik !
jalan jam okayy =.=' 
ini jugaa .
tengok lahh kereta api jalan raya .

yey ! sampai sudah kulim .
singgah makan dulu .


ibu sayaaaaa ,


abahh ,

haaaaaa . itu sahaja . haha . habis sudah selangor trip . best dan memenatkan okayy . bye bye (:

No comments: