selangor trip ; 1st day

woot woot (: sini saya mahu story mory pasal hari ini . pagi tadi bertolak lepas subuh . then sampai selangor around 1.30 pm kott . mari sini usha usha .

angah ; sarapan nasi goreng mak saya (:

sarapan lagi ; nasi lemak R&R 

sarapan ; baca dekat gambar 

mak aku cakap ; ini nama dia bunga !
** suit koko th wak peah sy okayy . 

mak aku pulak cakap ; macam bunga th berat sangat jaa =.='

tu angah aku okayy .

ni pon dia jugak .
** dia tunjuk sign NO ENTRY td . sbb nk suruh aku snap bagi masok benda th sekali .

ceyy . deni ada jugakk . haha .
MESTI laa (:
 ini pic bajet photographer (:

bougainvillea

orkid laa (:

nama bunga ; undefined

bunga undefined jugak

orkid laa lagi . 
bunga berus
** nama aku bagi sendiri

bunga purple

tngok laa . bentuk ♥ kan kan kan ?

ni lagi satu ♥


siapa tahu nama bunga ini apa ?
siapa tahu nama budak ini siapa ?
then , balik dari lepak di pantai yang tak berapa pantai . rombongan cik kiah bertandang ke gerai abg zaki n paman hmdan pulakk !

ini family paman halim saya okayy .
from left ; syahirah , syafiqah , bibik ayu , si kecil
**si kecil ; aku lupa nama diaa . haha 

roti canai paman hmdan .
memang perghh sekali . rasa macam nak tambah lagi .
tp bila pk balik , aku makan free . xtau sapa yg belanja kami =.='

selesai yang itu , ini pulak datang !
** yong taufu + kuah + kacang

ini chef yong taufu .
** kak jijah

sempat lagi snap sebelum makan (:

haaa . cuba teka apa budak kecik nehh tangah buat ?

rupa selepas diberi 'sentuhan mesra' 

habis dahhhh (:
lepas makan semua , kami pon balik . pegi umah wak peah . then , btolak pegi rumah bibik limah pulak . so sekarang aku kat rumah bibik limah aku laa . tengah tahan sejuk aircond and tunggu masa kaki aku nak krem =.=' btw , family belah ayah aku kat selangor nehh keturunan jawa . sebab tuh laa ada gelaran wak , bibik , n paman bagai tuhh . 

p/s ; budak budak memang jujur gila tahap nak mati punya . so , jaga jaga . HAHA ;DD aku , angah , n mak aku jaa yang tau kenapa (: terima kasih kerana membaca .

No comments: