malam ini ,

hello readers (: malam ini . haha ulang tajuk pulakk . haa macam nehh . tadi plan nak update pasal selangor tri 2n and 3rd day . tapi malas lagi nk update sebab camera ada kat atas . malas nk pegi amek . tapi tangan gatal jugak nak update ni . hehe . tkpe laa . aku story pasal semalam n harini okehh .

sabtu 28may2011 ,
lepas zohor , bertolak pegi banting . sampai banting wktu asar . then makan makan . pastuh pegi masjid . ada akad nikah sepupu aku . bapak aa penat gle ! tapi best . sebab family belah sini ramai (: **sampai ade yang aku xkenal =.=' memang meriah laaa . malam , ada buat malam berinai . baju kaler silver . baju nikah petang tuh jubah kale cream putih mcm th laaa . lambat jugak laa habis . malam tuh , aq tido dlm kereta nan abah nan angah aku (:

ahad 29may2011
banyak kali terjaga . 1st , angah bangun nk pegi toilet dalam pkol 3lebih . then terjaga lagi pkol 43o pg sbb bunyi alarm . last sekali bangun pkol 53o . mandi solat n siap teros untuk kenduri . haha . awal gilaa . part best , aq tengok mak andam tuh makeup pengantin . best gilerrrr ohh . aq pulak yg berangan angan mcm aq yg kne makeup =.=' baju pengantin harini kaler pink . haa . lepas makan semua , aku pon btolak balik . tp singgah rumah jiran aq dulu . perghh . free jea dpt makan mee kari . sedap wokk (: lepas makan sampai kenyag , blah balik . sampai dalam pkol 73o jugak kott . penat gila . n sekarang , tengah update blog . gambar , insyaAllah esok aku upload . malam nehh xlarat . chow (:

No comments: