K A P E L ;D

hello peeps (: pada pagi tadi aku telah hangout bersama sayang sayang aku . tapi tak lahh pagi sangat . aku sorang je pagi . yang lain semua tengah hari dahh =.=' mari bayang kan . aku sampai pukul sepuluh dekat landmark central kulim th . contact PUAN fatin syazwani . dy cakap pkol 11 dy btolak . okayy fine . aku boleh tnggu lagi . dah pkol 1115 , dy cakp ; jap jap . dah nak sampai . tapi pkol 1130 xsmpy lagi . 1145 pon xsampai lagi . dah dekat pkol 12 , zul n ridhuan sampai . nahhh . 2jam aku tercangak sorang sorang kat situ . segan kott . HAHA ;DD tapi xpa . penat tunggu th hilang lepas tengok muka depa depa nehh . rindu kottt (:

tengok lahh muka tension aku (:
** baju ny hadiah birthday aku . aku pakai sebab rindu kat orang yang bagi th .
thanx to amal n naddo .

ini diaa zul n ridhuan baru sampai .

pkol 12 . ni diaa budak bulat baru sampai =.='

dah sampai semua , kami pn plan apa nak buat . first , pergi main bowling ! haha aku dah rindu sangat kat bowling nehh . main 3game . rm14 habis dilaburkan . aku xbawak stokin =.=' hadoi laaa . gambar xbanyak harini . tengok jela mana yang ada .

tengok gaya macam nak strike tak ?

tapi ini hasil nyaaa . HAHA ;D

sedang bermain , nampak budak nehh .
** nme amirul hakim , tapi panggil BABY (:

ceyy muka aku kena laa ada jugak kan (:
haa . ada lagi muka xmasok . edi n adik dia . xsempat snap pic nan depa . okayy next ! tengok wayang pulakk . bergaduh gaduh mse pilih nk tengok cerita apa . tapi aku menang ! sebab yang lain semua lambat . kami tengok cerita ;



haa . nasib baik laa best cerita nehh . macam biasa sit numb 8 mesti ada . tapi disebabkan kami tengok wayang ber-6 , aku xboleh duduk sit numb-8 . ini coordinate . 

c-7 ; ridhuan
c-8 ; zul
c-9 ; fatin bulat
c-10 ; hyda laa (:
c-11 ; edi
c-12 ; adik edi 

then terpisah dengan edi n adik dy . tinggal laa kami berempat . jumpa fazrin jugakk . tapi dy kena balik awal . last , semua dah lapar . kami singgah kfc . makan . AKU YANG BELANJA OKAYY =.=' haha sebab memang dah turn aku . and sebab birthday fatin bulat dgn zul baru jea lepas . kami balik dalam pkol 6 petang . habis sudah masa lepak budak budak single pada hari ini .

4 comments:

dhyla said...

depa lupa kwn...hmm

hydalaa said...

mana ada lahh sayang . ingat aih kt hang . memang nak ajak . tapi aku tadak numb hang . nk bgtau kat fb xsempat , sebab waktu aku ajak depa th aq dah ada kat luaq . so sorry .

Amalina Husna said...

Syok ada nama aku :)

hydalaa said...

HAHA ;DD