macam mana nak KURUS ??

this <---to---from this


HAHAHA ;D jom gelak ramai ramai . hyda nak kuruskan badan ? derr . lantak aku lahh . sudah terlalu gemuk okayy . tapi . jeans aq dah longgar sikit =.=' whateverrr . maybe sebab tension kot balik rumah . macam macam dugaan datang menimpa . 3hari x makan , tapi . bila rasa lapar kebuluran dah datang , nasi 1 tray pn x larat nak habis . okayy . ekceli kann . kat rumah memang aq x makan sangat . tak tau lahh kenapa rasa lapar tu xde . tapi kann . HAHA ;D bila dah ade kat maktab , nahh . semua benda aku telan . tolak benda yang tak boleh makan jea . aku memang RATU LAPAR laa kalau kat maktab . setiap saat aq lapar . ape punye perot daa .

okayy . ini tips yang aku baca dalam internet . cewaahh hyda =.='

  1. ELAKKAN makan makanan yang berminyak dan digoreng . * derr , makanan apa yang x goreng kat rumah aku nehhh ? *
  2. JANGAN makan lepas pukul 9 malam . * kalau lepas pukul 12malam xpa kan ? dah masuk hari lain ;D *
  3. minum 1gelas 8oz limau nipis dengan sarapan setiap hari . * boleh kaya tokei limau nipis kalau semua orang buat macam nehh *
  4. tidur mesti mau cukup naa . * weyy . budak sekolah asrama mana yg cukup tidoq ?? habaq maii kat cek . memang payah nak jumpak okayy *
  5. ELAKKAN minum air manis . * hahh . ni memang nak bagi aku hilang deria rse kan ? =.=' *
dahh . cukup lahh 5 . nak lagi . pegi cari kat dalam internet . haha . boleh ke ikut ?? gle bapak aaa . ni aku punye cara plak ;
  1. minum segelas air sebelum makan . * aq x buat sangat ponn (: *
  2. minum jangan selang dengan makan . * so , perut x senang buncit okayy . haha . gedik =.=' *
  3. jangan makan lepas pukul 7 . * tapi kalau lapar , aq bantai jea semua . *
okayy . dats all . sebab th aku gemuk kan ? makan ikot lapar perut jea =.=' ape ape pn , doakan aq berjaya kuruskan badan okayy . HAHA ;D nekad gile nak kurus kan ? tapi . bak kate kk hanis , gemok laa bahagia . n bak kata noh time mentor semalam . dy cakap . bukan gemok , tapi comell . derrr =.=' ape ape pn , aq nak kurus ! bukan keringg okayy (:

4 comments:

pijat said...

kurus!?mudah je............my tips is:

a)sal0tape mulut pki masking tape
b)mknn smua kt umah kita bak0 je!
c)l0ck peti ais
d)beli mknn yg da expired.,,tgk mkn ke x..

hydalaa said...

pijat ; ye laa th kan . haha . th cubaan bunuh diri nme nye . btw , thanx 'KONGSI' tips yee ;D

muarHARDskowL said...

tips diet ke nie?

hydalaa said...

ahaha ;D entahh laa . boleh jadi kot ?