taktau taktau taktau !

haih . masalah problem betoi laa . ritru gado . urghh . rasa macam nak bunoh diri wooo . dengan masalah lain lagi datang . tapi stat hari tu dah oke . huhu . lama gilaa kot gado . dari 3oktober2010 sampai 12oktober2010 . sembang sepatah pon tak . tapi , gara gara kami sakit sekali , and ada insiden sikit sikit yang jadi . kami pon oke dahh . alhamdulillah . seb bek . rasa cam tadak sapa dahh kat dunia nehh . rasa macam nak bunoh diri jaa . ( sayang , i'm sorry kay . ceq sayang hangg ketat ketat . yaa , it was my fault . but the word ' sorry ' only written on pappers and  in my deep heart . not at my mouth . IM SORRY ! ) tapi , ada lagi masalah . bodo . aku punya pasal . huhh . taon depan , pindah maktab kott . mintak mintak dapat . amiin . hampa doa jugak naa . terpaksa . hey new college , here i come ! arghh , macam harre gii . tapi nak buat macam mana . aku yang cari pasal dulu . weyy maktab ! walaupon hang macam penjara bagi aq , tapi aq sayang hang taw . cdey nak tinggai hang . bye bye semua . maktab . kawan kawan );

No comments: