hari ini equal to HAPPY ,



happy kaa ? haha . aku pon tataw . happy sebab ada orang call kot semalam tepat jam 1240 . dy cakap ;

" happy anniversary sayang . dah 9 bulan kita kapel kann "

haha . macam orang dah kawen pulak rasanya . tapi , tetap syiokk tahap gila gila plus terharu nanges nanges . sebab aku buat jahat kat dy . haih =.='buat maluu jaa pi teriak depan kawan kawan sambil cakap ;

" weyy . aku sayang dia . aku rindu dia gila gila . tapi awat aku buat jahat kat dia weyy ? "

ayat tuu jaa yang aku ingat ponn . haha . huemm . awat laa aku jahat sangat tataw . tensen jugak jadi budak jahat nehh . semua orang benci . aku rasa macam dah tadak sapa sapa dah dalam dunia nii . mak abah aku benci aku . kakak kakak aku benci aku . kawan kawan pon benci aku jugak paa . aku jaa tataw . sekarang , tunggu masa jaa nak tukaq sekolah . mintak mintak laa diterima . amiin . 

No comments: