aku pon BERJAYA mcm hampa jugakk :D

homeSWEEThome <3


arghh . penat laa gila . stelah merancang .. yay ! aq BERJAYA ! haha . msti tertanya tanya , ap yg berjaya nya ?mcm nehh cita dy . .

maktab aq kena balik 7sept2010 . alamak ! alangkah tensen nya dengaq ! orang nak balik awal laa !! yaa . suma budak maktab aq pakat tensen . tambah tambah , budak kelas aq . sebab ;
  1. hari khamis - yanno balik . sebab ad kursus mokda ( tatw betul ke tak ) .
  2. hari jumaat - mal a.k.a paw balik jugak . sebab dy kata p.cik dy kena strok . gone 2 KL .
  3. hari sabtu - naddo pulak balik . sebab , , amek mc !
HAHA :D tadi , smua budak kelas aq tadak smngt nk stdy . sebab ad ahli kelas yang x ada . nampak kosong jaa kat tengah tengah kelas tuu . yang paling bez , ckgu aq pon smpy tadak smngt nk mengajar sbb tengok kami smua pakat teringat kan rumah ; nak balik raya . dan hari nii . yaa . aq plak yg balik . nii semua hasil titik peluh aq merancang sampai malam buta :D 1st time buat keja jahat mcm nehh doe . nak balik punya pasal , apa pon sanggp buat . nampak jaa aq keluar dr bilik , , runtuh merudum semangat kawan kawan aq yg pada mula nya x kisah pun ad student lain yg dh balik . ahaha (: jahat jugak aq kann ?? dan akhir nyaa , smpai jugak aq kt rumah . ahh . home sweet home (:


yanno (:

mal paw . * sorry . gmbq ang sorang aq tadak .

naddo (:

haa . depa tuu la insan insan yang terlibat . dan jugaa pemberi inspirasi kat aq nk balik awl . thanx dude :D


No comments: